Wyniki wyszukiwania
Pole wyboru | Miniatura | Tytuł | Autor (Twórca) ▼ (malejąco) | Kolekcja | Data | |
---|---|---|---|---|---|---|
Przejdź do zbioru | Wybrane konteksty funkcjonowania społeczno-zawodowego nauczyciela przedszkola | GABRIELA PAPROTNA (Autor) | artykuły | 2021 | ||
Brak miniatury | Educating female preschool teachers on the territory of Poland in the 19™ century and the first half of the 20™ century. An outline ofthe problem | GABRIELA PAPROTNA (Autor) | artykuły | 2018 | ||
Przejdź do zbioru | Recenzja książki : Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 21 | GABRIELA PAPROTNA (Autor) | artykuły | 2018 | ||
Przejdź do zbioru | Edukacja przedszkolna : pomiędzy paradygmatem technologicznym a humanistycznym | GABRIELA PAPROTNA (Autor) | artykuły | 2019 | ||
Brak miniatury | The concept of subjectivity in education and its historical origins | GABRIELA PAPROTNA (Autor) | artykuły | 2020 | ||
Wyświetlono 5 rekordów
Znaleziono 5 rekordów