Tabela wyników wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania

Widok wyników
Znaleziono 10 rekordów
Lista pozycji
Pole wyboru
MiniaturaTytułAutor (Twórca)KolekcjaData
Przejdź do zbioru
Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.MIROSŁAW LAKOMY (Autor)artykuły 2021
Przejdź do zbioru
Zjawisko zahibernowanej propagandy politycznej w nowych mediachKONRAD OŚWIECIMSKI (Autor); MIROSŁAW LAKOMY (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Influencer – media novi hominemMIROSŁAW LAKOMY (Autor)artykuły 2022
Przejdź do zbioru
Postprawda w dyskursie publicznym w kontekście logiki klasycznej i logiki rozmytejMIROSŁAW LAKOMY (Autor)artykuły 2019
Brak miniaturyE-kampanie prezydenckie w USA i w PolsceKONRAD OŚWIECIMSKI (Autor); MIROSŁAW LAKOMY (Autor)monografie2017
Brak miniaturyDoktryna Bernaysa : Demokracja, między propagandą a public relationsMIROSŁAW LAKOMY (Autor)monografie2019
Brak miniaturyPandemia COVID-19 i polityka „Wielkiego Zamknięcia” jako wyzwanie dla demokracjiKONRAD OŚWIECIMSKI (Autor); MIROSŁAW LAKOMY (Autor)monografie2021
Brak miniaturyMapowanie internetu jako instrument komunikowania politycznegoMIROSŁAW LAKOMY (Autor) rozdziały2023
Przejdź do zbioru
Technologie kognitywne a demokracjaMIROSŁAW LAKOMY (Autor)artykuły 2023
Przejdź do zbioru
Suwerenność technologiczna państwaMIROSŁAW LAKOMY (Autor)artykuły 2022
Znaleziono 10 rekordów