Zaznacz: LEARNING A PARENTAL ROLE DURING THE PROCESS OF REHABILITATION AND FAMILY INTEGRATION, WITHIN PRISON SETTINGS
Brak miniatury LEARNING A PARENTAL ROLE DURING THE PROCESS OF REHABILITATION AND FAMILY INTEGRATION, WITHIN PRISON SETTINGS 0000-0002-1659-3205; Ewelina Startek (Autor); KLAUDIA WĘC (Autor) materiały pokonferencyjne 2018 Zaznacz: Konteksty diagnozy profilaktycznej w perspektywie wybranych programów profilaktyki uniwersalnej
Brak miniatury Konteksty diagnozy profilaktycznej w perspektywie wybranych programów profilaktyki uniwersalnej Adrianna Sarnat-Ciastko (Autor); KAROLINA KMIECIK-JUSIĘGA (Autor) rozdziały 2023 Zaznacz: "What is History is What is Illustrated": The Utilization and Function of Images in History Coursebooks in Poland and Britain.
Przejdź do zbioru
"What is History is What is Illustrated": The Utilization and Function of Images in History Coursebooks in Poland and Britain. Aeddan Shaw (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160
Przejdź do zbioru
Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160 Agata Borowska (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno‑ -edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe
Przejdź do zbioru
Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno‑ -edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe Agata Borowska (Autor) artykuły 2023 Zaznacz: Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014
Przejdź do zbioru
Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014 Agata Borowska (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny
Przejdź do zbioru
Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny Agata Borowska (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: Mechanizm systematyzujący i hipersystematyzujący osób z autystycznego spektrum w teorii wynalazczości "jeżeli-i-to" Simona Barona-Cohena - konteksty edukacyjne
Przejdź do zbioru
Mechanizm systematyzujący i hipersystematyzujący osób z autystycznego spektrum w teorii wynalazczości "jeżeli-i-to" Simona Barona-Cohena - konteksty edukacyjne Agata Borowska (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Człowiek - wychowanek - uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia
Przejdź do zbioru
Człowiek - wychowanek - uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia Agata Borowska (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: KATEGORIE RÓŻNICUJĄCE W PARTYCYPACYJNYCH BADANIACH W DZIAŁANIU OPARTE NA MODELU TYPU MODE 1 SCIENCE I MODE 2 SCIENCE W OBSZARZE PEDAGOGIKI SPECJALNEJ
Przejdź do zbioru
KATEGORIE RÓŻNICUJĄCE W PARTYCYPACYJNYCH BADANIACH W DZIAŁANIU OPARTE NA MODELU TYPU MODE 1 SCIENCE I MODE 2 SCIENCE W OBSZARZE PEDAGOGIKI SPECJALNEJ Agata Borowska (Autor) artykuły 2023 Zaznacz: Selected concepts and contemporary early childhood education program
Przejdź do zbioru
Selected concepts and contemporary early childhood education program Agata Tatara (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor) artykuły 2019 Zaznacz: Specjalistyczna edukacja bilingwalna w szkolnictwie wyższym
Brak miniatury Specjalistyczna edukacja bilingwalna w szkolnictwie wyższym AGNIESZKA CIERPICH-KOZIEŁ (Autor); BOŻENA SIERADZKA-BAZIUR (Autor) monografie 2020 Zaznacz: Internet i debata publiczna
Brak miniatury Internet i debata publiczna Agnieszka Gałkowska (Autor); STANISŁAW GAŁKOWSKI (Autor) rozdziały 2023 Zaznacz: Image of the Teacher in the Light of Needs and Social Expectations
Brak miniatury Image of the Teacher in the Light of Needs and Social Expectations Agnieszka Gębora (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor); Urszula Ordon (Autor) artykuły 2018 Zaznacz: Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli
Przejdź do zbioru
Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Specificity of the teacher's work in the common room
Przejdź do zbioru
Specificity of the teacher's work in the common room Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Przejdź do zbioru
Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli
Przejdź do zbioru
Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Przejdź do zbioru
Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development
Przejdź do zbioru
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2019