Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.

Collection
Article
Download bibliographic description

MARC

  • 002 a Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
  • 003 b 0000-0002-2929-9881
  • 003 a MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
  • 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
  • 006 a HORYZONTY WYCHOWANIA
  • 008 a 2018
  • 011 a 1643-9171
  • 014 a https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1453
  • 015 a 287-289
  • 016 a 0.2
  • 017 a polski
  • 966 a pedagogika
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.