Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
Opis
- Tytuł: Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
- Autor/Autorzy: MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
- Nazwa czasopisma: HORYZONTY WYCHOWANIA
- Rok: 2018
- ISSN: 1643-9171
- Adres www:: https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1453
- Strony od-do:
- 287-289
- 0.2
- Język: polski
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 $a Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
- 003 $b 0000-0002-2929-9881
- 003 $a MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
- 004 $a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 $a HORYZONTY WYCHOWANIA
- 008 $a 2018
- 011 $a 1643-9171
- 014 $a https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1453
- 015 $a 287-289
- 016 $a 0.2
- 017 $a polski
- 966 $a pedagogika
- 985 $a Wydział Pedagogiczny
- 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
- Autor (Twórca): MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
- Tytuł czasopisma : HORYZONTY WYCHOWANIA
- Data: 2018
- Dyscyplina: pedagogika
- Struktura:
- Język: polski