Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
Opis
- Tytuł: Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
- Autor/Autorzy: MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
- Nazwa czasopisma: HORYZONTY WYCHOWANIA
- Rok: 2018
- ISSN: 1643-9171
- Adres www:: https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1453
- Strony od-do:
- 287-289
- 0.2
- Język: polski
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 a Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
- 003 b 0000-0002-2929-9881
- 003 a MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
- 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 a HORYZONTY WYCHOWANIA
- 008 a 2018
- 011 a 1643-9171
- 014 a https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1453
- 015 a 287-289
- 016 a 0.2
- 017 a polski
- 966 a pedagogika
- 985 a Wydział Pedagogiczny
- 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Marek, Z. (2017). Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ignatianum, ss. 332.
- Autor (Twórca): MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
- Tytuł czasopisma : HORYZONTY WYCHOWANIA
- Data: 2018
- Dyscyplina: pedagogika
- Struktura:
- Język: polski