Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- Collection
- doctoral dissertations
- Download bibliographic description
Description
- Title: Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- Author: Gorzelak Przemysław
- Reviewers: prof. dr hab. Marek Konopczyński, dr hab. Renata Szczepanik, prof. UŁ
- Thesis supervisor: dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
- Promotor pomocniczy: dr hab. Sławomir Pasikowski, prof. UŁ
- Date: 14 listopada 2023
- Place: Kraków
- Liczba stron: 337
- Foreign language: polski
- Affiliation: Rada ds. Stopni Naukowych UIK
- Type: rozprawa doktorska
- Dziedzina: nauki społeczne
- Dyscyplina: pedagogika
- Causative institution: Rada ds. Stopni Naukowych UIK
MARC
- 001 a Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- 003 a Gorzelak Przemysław
- 004 a prof. dr hab. Marek Konopczyński b dr hab. Renata Szczepanik, prof. UŁ
- 005 a dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
- 006 a dr hab. Sławomir Pasikowski, prof. UŁ
- 007 a 14 listopada 2023 b Kraków c 337
- 008 a polski
- 013 a Rada ds. Stopni Naukowych UIK
- 015 a rozprawa doktorska
- 017 a nauki społeczne
- 018 a pedagogika
- 019 a Rada ds. Stopni Naukowych UIK
Dublin Core
Indexes
- Title: Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- Author: Gorzelak Przemysław
- Date: 14 listopada 2023
- Place: Kraków
- Category: rozprawa doktorska
- Language: polski
- Promotor: dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
- Recenzent : prof. dr hab. Marek Konopczyński
- Contributor institution: Rada ds. Stopni Naukowych UIK
Files
Object contains files available only on the internal network
2. Rozprawa Pedagog jako świadek.pdf (2.26 MB)
- Licence: Repository License
- Availability: Internal