Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
Opis
- Tytuł: Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- Autor: Gorzelak Przemysław
- Recenzenci: prof. dr hab. Marek Konopczyński, dr hab. Renata Szczepanik, prof. UŁ
- Promotor: dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
- Promotor pomocniczy: dr hab. Sławomir Pasikowski, prof. UŁ
- Data obrony: 14 listopada 2023
- Miejsce powstania: Kraków
- Liczba stron: 337
- Język pracy podstawowy: polski
- Afiliacja: Rada ds. Stopni Naukowych UIK
- Typ: rozprawa doktorska
- Dziedzina: nauki społeczne
- Dyscyplina: pedagogika
- Instytucja sprawcza: Rada ds. Stopni Naukowych UIK
MARC
- 001 $a Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- 003 $a Gorzelak Przemysław
- 004 $a prof. dr hab. Marek Konopczyński $b dr hab. Renata Szczepanik, prof. UŁ
- 005 $a dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
- 006 $a dr hab. Sławomir Pasikowski, prof. UŁ
- 007 $a 14 listopada 2023 $b Kraków $c 337
- 008 $a polski
- 013 $a Rada ds. Stopni Naukowych UIK
- 015 $a rozprawa doktorska
- 017 $a nauki społeczne
- 018 $a pedagogika
- 019 $a Rada ds. Stopni Naukowych UIK
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
- Autor (Twórca): Gorzelak Przemysław
- Data: 14 listopada 2023
- Miejsce: Kraków
- Typ dokumentu: rozprawa doktorska
- Język: polski
- Promotor: dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
- Recenzent : prof. dr hab. Marek Konopczyński
- Instytucja sprawcza: Rada ds. Stopni Naukowych UIK