Analysis of the Early Childhood Education Curriculum from a Resilience Perspective
Description
- Tytuł: Analysis of the Early Childhood Education Curriculum from a Resilience Perspective
- Autor/Autorzy: Margarita Fernández - Romero Francisco Pardo Fabregat
- Nazwa czasopisma: "Studia Paedagogica Ignatiana"
- Rok: 2024
- Tom: 27
- Numer: 1
- e-ISSN: 2450-5366
- DOI: 10.12775/SPI.2024.1.003
- Język: angielski
MARC
- 002 a Analysis of the Early Childhood Education Curriculum from a Resilience Perspective
- 003 a Margarita Fernández - Romero a Francisco Pardo Fabregat b 0009-0001-3630-2057 b 0000-0002-8678-4621
- 004 a oryginalny artykuł naukowy
- 006 a "Studia Paedagogica Ignatiana"
- 008 a 2024
- 009 a 27
- 010 a 1
- 012 a 2450-5366
- 013 a 10.12775/SPI.2024.1.003
- 017 a angielski