Wprowadzenie w wybrane aspekty pojęcia tożsamości społecznej, studenta, nauczyciela i nauczyciela akademickiego. Perspektywa autoetnograficzna

Collection
chapter in monograph
Download bibliographic description

Description

  • Title: Wprowadzenie w wybrane aspekty pojęcia tożsamości społecznej, studenta, nauczyciela i nauczyciela akademickiego. Perspektywa autoetnograficzna
  • Author:
  • Access date: 137-151
  • Tytuł monografii: Autoetnografia w praktyce pedagogicznej. Wybrane przykłady konstruowania tożsamości
  • Wydawca: Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Rok wydania: 2024
  • Miejsce wydania: Kraków
  • URL: https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/autoetnografia-w-praktyce-pedagogicznej.htm
  • Abstract in Polish: Niniejsza część publikacji stanowi wprowadzenie do tematyki podjętej w kolejnych dwóch pracach autoetnograficznych. Pierwsza z nich stanowi o wypełnianiu roli studenta i nauczyciela jednocześnie, druga – o postrzeganiu samego siebie w roli nauczyciela.
  • Structure:
    • Wydział Pedagogiczny
    • Instytut Nauk o Wychowaniu
  • Dyscyplina: pedagogika

MARC

  • 002 $a Wprowadzenie w wybrane aspekty pojęcia tożsamości społecznej, studenta, nauczyciela i nauczyciela akademickiego. Perspektywa autoetnograficzna
  • 003 $a MAGDALENA CIECHOWSKA (Autor)
  • 003 $e 0000-0001-6811-482X
  • 003 $f MAGDALENA CIECHOWSKA (Redaktor)
  • 003 $f MARIA SZYMAŃSKA (Redaktor)
  • 005 $a Rozdział w książce
  • 005 $b Rozdział monografii/rozdział książki
  • 006 $a 137-151
  • 009 $a polski
  • 011 $b https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/autoetnografia-w-praktyce-pedagogicznej.htm
  • 012 $a Autoetnografia w praktyce pedagogicznej. Wybrane przykłady konstruowania tożsamości
  • 013 $a 2024
  • 014 $c Akademia Ignatianum w Krakowie
  • 015 $a Kraków
  • 017 $a 978-83-7614-611-9
  • 021 $a Niniejsza część publikacji stanowi wprowadzenie do tematyki podjętej w kolejnych dwóch pracach autoetnograficznych. Pierwsza z nich stanowi o wypełnianiu roli studenta i nauczyciela jednocześnie, druga – o postrzeganiu samego siebie w roli nauczyciela.
  • 985 $a Wydział Pedagogiczny
  • 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
  • 999 $a pedagogika

Dublin Core