Znaczenie efektu kraju pochodzenia w wybranych koncepcjach psychomarketingowych

Collection
chapter in monograph
Download bibliographic description

Description

MARC

  • 002 a Znaczenie efektu kraju pochodzenia w wybranych koncepcjach psychomarketingowych
  • 003 a Kamil Tomkiewicz (Autor)
  • 003 f Stanisław Ejdys (Redaktor)
  • 003 f Magdalena Drewniak (Redaktor)
  • 003 f Agnieszka Ociepka-Kubicka (Redaktor)
  • 005 a Rozdział w książce
  • 006 a 42-53
  • 011 b https://katalogi.bn.org.pl/discovery/fulldisplay?vid=48OMNIS_NLOP:48OMNIS_NLOP&tab=LibraryCatalog&docid=alma991053010432405066&context=L
  • 012 a Interdyscyplinarność, czyli współczesne wyzwanie dla naukowców. Cz.9
  • 013 a 2022
  • 014 c Wydawnictwo Naukowe Intellect
  • 015 a Waleńczów
  • 017 a 978-83-67100-00-7
  • 985 b Szkoła Doktorska
  • 999 a nauki o polityce i administracji

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.