The Finnish Model of Inclusive Education – an Unmatched Ideal or a Viable Model of Good Practice?

Collection
Article
Download bibliographic description

MARC

  • 002 a The Finnish Model of Inclusive Education – an Unmatched Ideal or a Viable Model of Good Practice?
  • 003 a Elżbieta Lubińska-Kościółek
  • 003 a Outi Kyrö-Ämmäla
  • 003 a Tamara Cierpiałowska
  • 004 a oryginalny artykuł naukowy
  • 006 a Horyzonty Wychowania
  • 013 a 10.35765/hw.2024.2368.09

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.