Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania
Description
- Tytuł: Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania
- Autor/Autorzy: BOGDAN STAŃKOWSKI (Autor)
- Nazwa czasopisma: Studia Paedagogica Ignatiana
- Rok: 2025
- Tom: 28
- Numer: 2
- ISSN: 2299-4890
- Adres www:: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/59035/42988
- Strony od-do: 257-262
- Abstrakt: Recenzja książki: Andrea Porcarelli, Religione a scuola fra ponti e muri. Insegnare religione in un orizzonte multiculturale [Religia w szkole pomiędzy pomostami a przeszkodami. Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym], FrancoAngeli, Milano 2022, ss. 179
- Słowa kluczowe:
- Italia
- religia
- Szkoła we Włoszech
- wychowanie religijne
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 a Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania
- 003 b 0000-0003-2803-3085
- 003 a BOGDAN STAŃKOWSKI (Autor)
- 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 a Studia Paedagogica Ignatiana
- 008 a 2025
- 009 a 28
- 010 a 2
- 011 a 2299-4890
- 014 a https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/59035/42988
- 015 a 257-262
- 019 a Recenzja książki: Andrea Porcarelli, Religione a scuola fra ponti e muri. Insegnare religione in un orizzonte multiculturale [Religia w szkole pomiędzy pomostami a przeszkodami. Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym], FrancoAngeli, Milano 2022, ss. 179
- 021 a Italia
- 021 a religia
- 021 a Szkoła we Włoszech
- 021 a wychowanie religijne
- 966 a pedagogika
- 985 a Wydział Pedagogiczny
- 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indexes
- Title: Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania
- Author: BOGDAN STAŃKOWSKI (Autor)
- Journal: Studia Paedagogica Ignatiana
- Date: 2025
- Discipline: pedagogika
- Keywords in Polish:
- Structure:
Files
2025_art rec_Stańkowski_B_Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech–trudności i wyzwania.pdf (613 KB)
- Licence: CC BY-ND 4.0
- Text version: Final published
- Availability: Public