Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 002 a Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania
  • 003 b 0000-0003-2803-3085
  • 003 a BOGDAN STAŃKOWSKI (Autor)
  • 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
  • 006 a Studia Paedagogica Ignatiana
  • 008 a 2025
  • 009 a 28
  • 010 a 2
  • 011 a 2299-4890
  • 014 a https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/59035/42988
  • 015 a 257-262
  • 019 a Recenzja książki:  Andrea Porcarelli, Religione a scuola fra ponti e muri. Insegnare religione in un orizzonte multiculturale [Religia w szkole pomiędzy pomostami a przeszkodami. Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym], FrancoAngeli, Milano 2022, ss. 179
  • 021 a Italia
  • 021 a religia
  • 021 a Szkoła we Włoszech
  • 021 a wychowanie religijne
  • 966 a pedagogika
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

2025_art rec_Stańkowski_B_Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech–trudności i wyzwania.pdf (613 KB)

  • Licencja: CC BY-ND 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny
Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.