Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
Description
- Tytuł: Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
- Autor/Autorzy: MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- Nazwa czasopisma: Horyzonty Polityki
- Rok: 2021
- ISSN: 2082-5897
- Adres www:: https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2062
- Strony od-do: 169-176
- Język: polski
- Abstrakt: Autorka wybrała do swoich badań serwis YouTube, który jest niezwykle wdzięcznym obiektem analiz medioznawczych, politologicznych czy filmoznawczych. Wyznaczając wyraźnie pole badawcze, skupione w naukach o komunikacji społecznej i mediach (subdyscyplina – komunikacja perswazyjna – reklama), określiła następujące cele do analizy: a) Lokowanie idei w zakresie reklamowych treści, wskazanie modeli narracyjnych w obrębie formy przekazu, perswazyjność w komunikacji reklamowej (s. 27); b) Uporządkowanie kategorii związanych z lokowaniem idei w reklamach, które najczęściej pojawiały się na kanałach w serwisie YouTube (s. 335)...
- Dyscyplina: nauki o polityce i administracji
MARC
- 002 $a Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
- 003 $b 0000-0003-0556-1379
- 003 $a MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- 004 $a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 $a Horyzonty Polityki
- 008 $a 2021
- 011 $a 2082-5897
- 014 $a https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2062
- 015 $a 169-176
- 017 $a polski
- 019 $a Autorka wybrała do swoich badań serwis YouTube, który jest niezwykle wdzięcznym obiektem analiz medioznawczych, politologicznych czy filmoznawczych. Wyznaczając wyraźnie pole badawcze, skupione w naukach o komunikacji społecznej i mediach (subdyscyplina – komunikacja perswazyjna – reklama), określiła następujące cele do analizy: a) Lokowanie idei w zakresie reklamowych treści, wskazanie modeli narracyjnych w obrębie formy przekazu, perswazyjność w komunikacji reklamowej (s. 27); b) Uporządkowanie kategorii związanych z lokowaniem idei w reklamach, które najczęściej pojawiały się na kanałach w serwisie YouTube (s. 335)...
- 966 $a nauki o polityce i administracji
- 985 $a Wydział Pedagogiczny
- 985 $b Instytut Nauk o Polityce i Administracji
Dublin Core
Indexes
- Title: Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
- Author: MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- Journal: Horyzonty Polityki
- Date: 2021
- Discipline: nauki o polityce i administracji
- Structure:
- Language: polski
Files
Lakomy-Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371..pdf (328 KB)
- Licence: CC BY-ND 4.0
- Text version: Final published
- Availability: Published