Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
Opis
- Tytuł: Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
- Autor/Autorzy: MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- Nazwa czasopisma: Horyzonty Polityki
- Rok: 2021
- ISSN: 2082-5897
- Adres www:: https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2062
- Strony od-do: 169-176
- Język: polski
- Abstrakt: Autorka wybrała do swoich badań serwis YouTube, który jest niezwykle wdzięcznym obiektem analiz medioznawczych, politologicznych czy filmoznawczych. Wyznaczając wyraźnie pole badawcze, skupione w naukach o komunikacji społecznej i mediach (subdyscyplina – komunikacja perswazyjna – reklama), określiła następujące cele do analizy: a) Lokowanie idei w zakresie reklamowych treści, wskazanie modeli narracyjnych w obrębie formy przekazu, perswazyjność w komunikacji reklamowej (s. 27); b) Uporządkowanie kategorii związanych z lokowaniem idei w reklamach, które najczęściej pojawiały się na kanałach w serwisie YouTube (s. 335)...
- Dyscyplina: nauki o polityce i administracji
MARC
- 002 a Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
- 003 b 0000-0003-0556-1379
- 003 a MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 a Horyzonty Polityki
- 008 a 2021
- 011 a 2082-5897
- 014 a https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2062
- 015 a 169-176
- 017 a polski
- 019 a Autorka wybrała do swoich badań serwis YouTube, który jest niezwykle wdzięcznym obiektem analiz medioznawczych, politologicznych czy filmoznawczych. Wyznaczając wyraźnie pole badawcze, skupione w naukach o komunikacji społecznej i mediach (subdyscyplina – komunikacja perswazyjna – reklama), określiła następujące cele do analizy: a) Lokowanie idei w zakresie reklamowych treści, wskazanie modeli narracyjnych w obrębie formy przekazu, perswazyjność w komunikacji reklamowej (s. 27); b) Uporządkowanie kategorii związanych z lokowaniem idei w reklamach, które najczęściej pojawiały się na kanałach w serwisie YouTube (s. 335)...
- 966 a nauki o polityce i administracji
- 985 a Wydział Pedagogiczny
- 985 b Instytut Nauk o Polityce i Administracji
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.
- Autor (Twórca): MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- Tytuł czasopisma : Horyzonty Polityki
- Data: 2021
- Dyscyplina: nauki o polityce i administracji
- Struktura:
- Język: polski
Pliki
Lakomy-Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371..pdf (328 KB)
- Licencja: CC BY-ND 4.0
- Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
- Dostępność: Publiczny