Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Opis
- Tytuł: Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
- Autor/Autorzy: Agnieszka Kaczor (Autor)
- Nazwa czasopisma: Społeczeństwo. Edukacja. Język.
- Rok: 2020
- ISSN: 2353-1266
- DOI: 10.19251/sej/2020.12(7)
- Adres www:: http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.ojs-issn-2449-7983-year-2020-volume-12-article-712
- Strony od-do: 73-81
- Język: polski
- Abstrakt:
- Artykuł podejmuje tematykę wykorzystania stworzonego i rozpowszechnionego przez T. Buzana mapowania myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. Korzyści, jakie dla wspierania rozwoju dzieci w młodszym wieku szkolnym przynosi wykorzystywanie w procesie nauczania-uczenia się map myśli, stanowią mocny argument, aby porządkować, utrwalać i artykułować myśli w tej właśnie formie. Wizualizowanie informacji w postaci mapy myśli (tworzonej na arkuszu papieru bądź przy użyciu programu komputerowego) wspiera procesy myślowe dzieci, sprzyja rozwojowi wyobraźni, pamięci i kreatywności.
- The article deals with the use of the idea created and disseminated by T. Buzan to mind map in work with early school children. The benefits of using mind maps in the teaching and learning process are a strong argument to organize, record and articulate thoughts in this form. Visualizing information in the form of a mind map (created on a sheet of paper or using a computer program) supports children’s thought processes, promotes the development of imagination, memory and creativity
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 $a Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
- 003 $a Agnieszka Kaczor (Autor)
- 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
- 006 $a Społeczeństwo. Edukacja. Język.
- 008 $a 2020
- 011 $a 2353-1266
- 013 $a 10.19251/sej/2020.12(7)
- 014 $a http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.ojs-issn-2449-7983-year-2020-volume-12-article-712
- 015 $a 73-81
- 017 $a polski
- 019 $a Artykuł podejmuje tematykę wykorzystania stworzonego i rozpowszechnionego przez T. Buzana mapowania myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. Korzyści, jakie dla wspierania rozwoju dzieci w młodszym wieku szkolnym przynosi wykorzystywanie w procesie nauczania-uczenia się map myśli, stanowią mocny argument, aby porządkować, utrwalać i artykułować myśli w tej właśnie formie. Wizualizowanie informacji w postaci mapy myśli (tworzonej na arkuszu papieru bądź przy użyciu programu komputerowego) wspiera procesy myślowe dzieci, sprzyja rozwojowi wyobraźni, pamięci i kreatywności.
- 020 $a The article deals with the use of the idea created and disseminated by T. Buzan to mind map in work with early school children. The benefits of using mind maps in the teaching and learning process are a strong argument to organize, record and articulate thoughts in this form. Visualizing information in the form of a mind map (created on a sheet of paper or using a computer program) supports children’s thought processes, promotes the development of imagination, memory and creativity
- 966 $a pedagogika
- 985 $a Wydział Pedagogiczny
- 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
- Autor (Twórca): Agnieszka Kaczor (Autor)
- Tytuł czasopisma : Społeczeństwo. Edukacja. Język.
- Data: 2020
- Dyscyplina: pedagogika
- Struktura:
- Język: polski