Pedagogika czytania jako rezydualny projekt kulturowy, społeczny i psychorozwojowy
Opis
- Tytuł: Pedagogika czytania jako rezydualny projekt kulturowy, społeczny i psychorozwojowy
- Autor: Joanna Szefer
- Recenzenci: dr hab. Wiesław Andrukowicz, prof. US, dr hab. Krzysztof Maliszewski, prof. UŚ
- Promotor: dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. APSL
- Promotor pomocniczy: dr Justyna Ratkowska-Pasikowska
- Data obrony: 21 grudnia 2020 r.
- Miejsce powstania: Kraków
- Liczba stron: 402
- Język pracy podstawowy: polski
- Słowa kluczowe w języku polskim: pedagogika ogólna
- Słowa kluczowe w języku angielskim: general pedagogics
- Afiliacja: Akademia Ignatianum w Krakowie - Wydział Pedagogiczny
- Typ: rozprawa doktorska
- Dziedzina: nauki społeczne
- Dyscyplina: pedagogika
- Instytucja sprawcza: Rada ds. Stopni Naukowych AIK
MARC
- 001 $a Pedagogika czytania jako rezydualny projekt kulturowy, społeczny i psychorozwojowy
- 003 $a Joanna Szefer
- 004 $a dr hab. Wiesław Andrukowicz, prof. US $b dr hab. Krzysztof Maliszewski, prof. UŚ
- 005 $a dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. APSL
- 006 $a dr Justyna Ratkowska-Pasikowska
- 007 $a 21 grudnia 2020 r. $b Kraków $c 402
- 008 $a polski
- 011 $a pedagogika ogólna
- 012 $a general pedagogics
- 013 $a Akademia Ignatianum w Krakowie - Wydział Pedagogiczny
- 015 $a rozprawa doktorska
- 017 $a nauki społeczne
- 018 $a pedagogika
- 019 $a Rada ds. Stopni Naukowych AIK
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Pedagogika czytania jako rezydualny projekt kulturowy, społeczny i psychorozwojowy
- Autor (Twórca): Joanna Szefer
- Data: 21 grudnia 2020 r.
- Miejsce: Kraków
- Słowa kluczowe w j. angielskim: general pedagogics
- Słowa kluczowe w j. polskim: pedagogika ogólna
- Typ dokumentu: rozprawa doktorska
- Język: polski
- Promotor: dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. APSL
- Recenzent : dr hab. Wiesław Andrukowicz, prof. US
- Instytucja sprawcza: Rada ds. Stopni Naukowych AIK