Pedagogika czytania jako rezydualny projekt kulturowy, społeczny i psychorozwojowy

Kolekcja
rozprawy doktorskie
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 001 a Pedagogika czytania jako rezydualny projekt kulturowy, społeczny i psychorozwojowy
  • 003 a Joanna Szefer
  • 004 a dr hab. Wiesław Andrukowicz, prof. US b dr hab. Krzysztof Maliszewski, prof. UŚ
  • 005 a dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. APSL
  • 006 a dr Justyna Ratkowska-Pasikowska
  • 007 a 21 grudnia 2020 r. b Kraków c 402
  • 008 a polski
  • 011 a pedagogika ogólna
  • 012 a general pedagogics
  • 013 a Akademia Ignatianum w Krakowie - Wydział Pedagogiczny
  • 015 a rozprawa doktorska
  • 017 a nauki społeczne
  • 018 a pedagogika
  • 019 a Rada ds. Stopni Naukowych AIK

Dublin Core

Pliki

Szefer_Joanna_dysertacja.pdf (1,87 MB)

  • Licencja: Licencja Repozytorium
  • Wersja tekstu: Oryginalna autorska
  • Dostępność: W sieci wewnętrznej
Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.