To Understand the Idea of Self-Advocacy. Building the Competences of Inclusive Education Teachers to Support Students With Diverse Educational Needs

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a To Understand the Idea of Self-Advocacy. Building the Competences of Inclusive Education Teachers to Support Students With Diverse Educational Needs
  • 003 a Barbara Winczura
  • 003 a Dorota Podgórska - Jachnik
  • 004 a oryginalny artykuł naukowy
  • 006 a Horyzonty Wychowania
  • 013 a 10.35765/hw.2024.2368.06

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.