Zarządzenie nr 61/2024/2025 Rektora Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wprowadzenia limitów przyjęć, szczegółowego terminarza rekrutacji, wysokości opłaty rekrutacyjnej i zasad jej pobierania, wymaganych dokumentów od kandydatów w procesie rekrutacji, szczegółowych zasad prowadzenia rekrutacji w systemie elektronicznym na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie, studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie na rok akademicki 2025/2026 oraz wzorów innych dokumentów rekrutacyjnych.
Opis
- Tytuł: Zarządzenie nr 61/2024/2025 Rektora Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wprowadzenia limitów przyjęć, szczegółowego terminarza rekrutacji, wysokości opłaty rekrutacyjnej i zasad jej pobierania, wymaganych dokumentów od kandydatów w procesie rekrutacji, szczegółowych zasad prowadzenia rekrutacji w systemie elektronicznym na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie, studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie na rok akademicki 2025/2026 oraz wzorów innych dokumentów rekrutacyjnych.
- Kategoria dokumentu: Zarządzenie Rektora
- Rok akademicki: 2024/2025
- Data wejścia w życie: 2025-05-29
- Słowa kluczowe:
Pliki
Zarządzenie nr 61-2024-2025 rekrutacja_2025.pdf (289 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 61-2024-2025- limity.pdf (608 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 61-2024-2025 - terminarz.pdf (442 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 61-2024-2025 - opłaty rekrutacyjne.pdf (415 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 61-2024-2025- podanie zwrot opłaty.pdf (580 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 5 do Zarządzenia nr 61-2024-2025 - wymagane dokumenty.pdf (438 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 6 - tryb rekrutacji.pdf (626 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 7 do Zarządzenia nr 61-2024-2025- pełnomocnictwo.pdf (437 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 8 do Zarządzenia nr 61-2024-2025- oświadczenie opiekuna prawnego.pdf (619 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 9 do Zarządzenia nr 61-2024-2025- rezygnacja.pdf (756 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny
Załącznik nr 10 do Zarządzenia nr 61-2024-2025 - zaświadczenie od logopedy.pdf (411 KB)
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Publiczny